Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

10 November, 2012

musim durian datang lagi tapi masih musim hujan...

Mesti ado ramai peminat buah durian kan..
kat kampung den durian dah mulo luruh...tapi tu lah ,,musim hujan pulak...camno..
buat maso ni den belum sempat blk lagi..org di kampung dah telepon suh balik...
byk-byk gugur ni sapo nak makan..huhuu.katanya..
tapi elok jugak musim hujan mkn durian,,takdo lah panas badan ...kannnnnn
bukan setakat buah durian ajo....manggis pun mcm dah mulo nak hitam...
dah buleh la tu....
                                                                      durian kampung je

                                                                   manggis kampung jugak


kepada sesapo yg nak sgt mkn durian tu ..meh la jemput dtg mkn reramai..free yo...
tu pun kalau korang semua dekat dengan pekan bahau N9...huhuhu
dah mkn durian ,,,kito mesin tebu pulak..hahahahaha..memang kembung la perut...
apo pun semuo tu kono tunggu cuti mggu dopan....
sambil raya deepavali sambil mkn buah-buahan.....jommmmmmmm!!!!!!!

6 comments:

♥ Nana BamBam ♥ said...

sedap tu...bak mai sebiji :)

"✿leeaFUyaa✿ " said...

nak jugak, nak jugak! :D btw, negeri9, kat mana?

mama aini said...

assalam apek..ehem bestnya kalau dpt makan durian free..jauh sangatlah nak dtg sana..he2x..

duit2u said...

duyan kg laie sodap banding ngan duyan kawen.. laahai, kalau dokek blh poie haaa..

Arjuna Silvera said...

halamak duriannnn!!!! sedapnya

Kak yon said...

derian sodap! tapi akk lebih suka manggis..