Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

08 November, 2011

Wordless wednesday :// membaca itu sumber ilmu

Assalamualaikum: o)


Bosan botul den...hari-hari baco sokabar asyik pasal politik ajo..hontam sano..hontam sini
montang-montang la dah nak mengundi ni..habih semuo org kono hontam..
tak botul sikit kono hontam...kakitangan awam pun kono hontam..
bini curang pun kono hontam ngan losung batu..hahahahhaha   -
-
-
-
-
-
-
-
-
-

Fuhh!!! nasib yg tengah baco ni seperti diatas...ngeee..hahahha




20 comments:

YOUsoF said...

Hehehe..


Sama²lah kita berharap 'aktiviti' hentam-menghentam ni akan berakhir..

apek poyo said...

hontam mulut yo takpo..jgn hontam sampai tak benyawo..ekeke

Niza Romli said...

aik! encik monyet tu tgk gambar apa tu? kaki pompuan??

Leods said...

tu yg tongah duduk baco niuspepor tu kembar ko ke....haha jongan hontam den...:-p

♥Aien Najwa♥ said...

huhuhu..hentam menghentam lah yerk..sampai bile tak reda2..hahaha ! =D

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe...
comel monyet tu membaca..
baca tentang politik ke tu.. :)

apek poyo said...

niza : kan ke sokabar tu..ngee

aien : ontah la..yg jd mangso ..kito la

leods : ngeee

lily : agak eh..politik haiwan pulak

nuyui a.k.a miss YUI said...

hbs sume kena hentam kan??hikhik..

Cik Nurul said...

study week... -.-


mood : exam

MaYa MustWany said...

huhuh sian dia penat memikirkan masalah negara.kikiki

Nuriy Arisa said...

mls nk amik taw psl hentam menghentam nie..x berkesudahan ^_^

Yatt S. said...

sekarang ni dah mula dapat SMS pasal pilihanraya. semak!!

putry arisa said...

::membaca sumber ilmu::
monyet 2 membaca or tengok2 je...
hihihihi.. =)

nazirah said...

haha tak yah la baca topik tu bca topik len lak hehe

ch000tz axoera said...

baco katun yo lahh elok ehh hehehe

~ayusleeping~ said...

comel nye yang mambaca tu..ehe~

~Nana BamBam~ said...

awat baca senget ja..reti baca dak tuh ? haha

Aien Not Alien said...

hentam sana...fuhhh...

hentam sini....fuhhhhhh....


*jampi politik zaman sekarang~ hahahaha

apek poyo said...

hantam saja lah labu..ekekekek

mama aini said...

ehem ni mesti monyet educated ni !!.he2x..