Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

16 March, 2012

Berhabuk sudah...

Assalamualaikum.....

yess..akhirnya hr ni den berjaya buka blog..hehehe..tapi mungkin hari ni je
dekat 4 bulan den bertapo.dah bersawang,,berhabuk..lansung tak sentuh password blog...waaa
ghindu eahhh...
lopeh yo kono tukar ke Putrajaya...lansung tak buleh on9..korang paham ajolah..
kat Putrajaya nih semuo laman kono blok..kecuali e-mail...
rindu den nak buat entry..nak BW...kengkawan pun dah lupo den agak eh....
lagi pulak bilo dah duk Putrajaya nih makin byk kojo plak..
blk dah tontu lotih..mano sempat nak on9...waaaaaaa
apo pun den ghindu korang semuo....kalau sempat..den jenguk la blog ..kalau tak..tunggu ajo lah..


yang benar,
BULUH PERINDU

6 comments:

c'axoera ヅ said...

ingat lagi kat den tak :D

CouLeur de Chiqu3 said...

ohoi..pocik dapt kojo baru ehhh..wah wah awahh..masyukkkkkk....

mama aini said...

wah apek dah transfer ke Putrajaya ya?..bestlah kerja kat sana..:)

Nora Karim said...

ooo busy ya? keje gomen?

Ieta Mat Sa'ad said...

tunggu... hehe...

Ieta Mat Sa'ad said...

tunggu woghih dientri2 yang pasti membuat tak kering gusi