Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

28 September, 2011

Lomak, Raya, Pizza Hut.......aaaaa Apo yg best?

Assalamualaikum: o)

Salam kembali lopeh dah sebulan den berayo..hehehehe...
apokan dayo..cubaan nak menternak lemak tak berjaya..
segalo mcm den melantak..lomang,,,ketupat,,rendang,,cendol,,laksa,
rojak,,masak lomak cili api....beraya rumah blogger lum cito lagi tu..heheehe
tak lupo jugak pizza hut.(yg terbaru.. chunky loaded)
Akhirnya den kembali buat n3..hahahhaha
berat totap maintain mcm sedio kala...
cerito psl PIzza Hut...iklan terbaru menarik perhatian den untuk mencubo..
iklan free
sepuluh tinggkat tu...mcm² ado...tgk la tu..
tapi bilo dah sampai oder..tak samo pun mcm yg kat sebolah tu...nipis yo..hahhahahaaha
ini mcm,, mkn duo org pun tak cukup...sah betul la mengecewakan...
ptt la program menternak lomak den tak menjadi...hehehe..
lagi satu perkara yg berlaku bilo den duk mkn kat pizza ni ialah...sakit tengkuk..
nak tau sobab apo?....
dari mulo den masuk pintu sampai den duduk ...den asyik pandang kiri,,kanan,dopan,belakang..
hilang tumpuan den bilo nak mkn pizza yg sodap bebona tu..huhu
bukan satu tempat den dah poie..2.3 tempat..tetap samo gak...memang mcm tu ko?
Apo?...ni haaaa...staff dia...
den tgk kalau supervisor dio mesti jantan lembik ala- ala natasya ..bukan main lagi lenggang lenggok dia...kalah Dato' M Daud kilau menari...bukan seorang dua..tapi 70% ...dengan bumber dia yg mantop siap..mekap sah ckp laa..mmg tak perasan langsung lelaki...TERBAIkk!!!!!
mungkin korang tak heran kan?...
tapi ado lagi...20% tu pulak adalah si perempuan yg gagah..
jalan ala-ala gangster kampung dusun..lengan baju lipat..rambut pacak..suara buat- buat garau..
kalau ambil oder tu ..kira buleh tak perasan laa...huhuhuhu
kat tempat korang mcm ni jugak ke?...mcm den kata tadi..bukan 1,2 tempat den pegi...ermmm
tepuk dahi den..sebab terjebak menyumbang kepada perkara yg di laknat ALLAH..
bukan sengaja..tujuan cuma nak mkn benda yg kita suka..
tp secara tidak lansung....
kalau korang blm cuba pizza tu..cubo lah..sama ada sedap ke tidak..sbb bg den rasa dia sama je dgn yg lain...kalau tak..korang oder la ikut selera korang..yg ado daging byk ke..syur byk ke..
mungkin itu lagi sodap..huhuhu

13 comments:

RerameUngu said...

tak suko bona nak mkn pizza hut ni..dominos yo totap monjadi pojaaan hatiiiii..hahahaha

cik panadol said...

den suko amik tengok si natasya tu kalo poie pizza tu....goli pon ado...hahaha

tak terinin laie try pizza tu...mcm tak sodap yo...

apek poyo said...

rerama : hahahhaha..kalau dek sobab tu den setuju..

cik pana: ermm..try yg berkonan kek tokak laa ajo

lagenda said...

Hahaha..betul2! mak ingat mak je yg pasan benda tu kat pizza hut but. Ruponyo ekau pun pasan gak yea apek..

Yg pompuan nak sgt jd jantan kat situ

Yg jantan terbalik plak nk jd pompuan. Tp eh, mmg siyes cantik kan nyah tu.. Kalah mak ni hah! Mak like nyahhh. Ahahaha..

P/s: Gosip2 kek sini ada mengatakan 2puak jadian ni mmg x bley sekepala. Asyik gaduh je kat situ. Hehehe..

Ila said...

kalau nak lomak,den boleh kasi sikit..terlobih dah ni...hehehe

budakijaupendek said...

bertuah la badan makan banyak pun tak bertambah berat. hehe
em lama jugak dh tak makan piza.
last berbuka hari tu je.

apek poyo said...

mak : cantik bebudak nyah ni mak oii...kalah awek skrg...ngeeee..
tak sekepala tu tak tau pulak den..elok la tu kalau bergaduh...dah dilaknat allah jd mcm tu laa..nauzubillah

ila : huhu..kalau sng dah lamo mintak dah..heheh

budak hijau : tu la psl..hehhe

GincoMerahJambu said...

hahaha..semua orang tak puas hati ngn pizza baru tu..tak kenyang plus ko tengok awek2 cantik mmg lah x lalu makan

MaMa AiNi said...

apek nanti mama try pizza baru ni ya..ni pizza utk kurangkan lemak2 yg dah byk terkumpul kat badan bulan syawal ari tu...he2x..

zareliqa afiqa said...

memang2.sama jek rasa dia..huhu=.=

apek poyo said...

ginco : tu bukan awek..tu terbeluwekkkkkkkkkkkk

mama : yo ko mama? hahahhaha..patut laaa

zareliqa : haaaa..tu la psl

el said...

lamo mkn pizahut..asik mkn dominos je..haii dah jatuh hati kt dominos lak...

cucu tun teja said...

ooo.....barula den paham apo yg ekau maksudkankat en3 den tu.....hahahaha.....macam nak setuju pun ado niha....