Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

17 February, 2011

tragedi tengah hari panas gekgen...

punyo lah maleh hari ni...lomau bdan sobab dek paneh sgt cuaco hr nih...
duk opis pun cam tak best jo..
apo lagi...amik keto g jenjalan bandar melako..aircon psg full ..hahhhaha..
sbb mcm tak raso yo...
singgah g tabung haji jap nak skodeng bonus yg tabung haji bg..ekekek..5.5%..ado la sikit
kebetulan lak lokasi bangunan di bus stand lamo jln Tun Ali...mmag top la tempat ni kalau malam..
hehhehe..lokasi sarang maknyah..Awwwww!!!..den ingat kan mlm je diorg ni kuar...
sekali siang pun dia kuar juga...hambik kau..dah mcm burung jinjang...goli den tgk eh..keras cam tiang letrik tak siap...ekekek...
camno punyo selero lah diorang nih..
selosai skodeng kek Tabung Haji,,,den gerak kuar jln Hang Tuanh..tinggal namo yo..
punyo lah sosak..ni mesti diorg serong pejabat nih..mcm den..hahhaha
sekali sampai depan ...ado lori tahi terbalik..patut la maso tunggu depan Tabung haji td ado ambulan laju yo..
dalam suasana sesak ni jo yg dpt den ambik..berbekal handphone cikai..
nasib tak kono tahan polis sbb memandu sambil guna handphone..
bayangkan la lori tahi terbalik..habih kereta yg parking tepi jalan..tak psl² je kena samak huhuhu..
kesian...

10 comments:

kak long said...

sajo nak bagi keto2 kek situ perfume baru...ahaks..!

LADYHEART said...

ekau ni dok mlako kek mano?
samo nogori la kito yo..
ngee~~

cik faten said...

makaseh sbb jd follower saye n komen.... i'll b ur follower 2...

Profesor Adab said...

Sumpahan Allah Adalah Untuk Siapa & Kepada Siapa?Mengapa?www.rosemujahid.blogspot.com

AiEn said...

wah...pasni boikot melaka la....lori terbalik bau tahi...kihkihkih...jgn mareh ye..

Farhana Sahri said...

minyak xwangi bersepak...hihihi

Nadee Nadoo said...

ahahahahahaha..cubalahhh yang terbalik tuu lori cokelat....kan sedap...ni taik~~~~

apek poyo said...

nadee:..cokelat jugak tu..warna dia...weeeeeekkkkk
farhana: tuang satu tangki pun myk wangi tak hilang bau..ekekek
Aien: boikot la..huhu
cik fatin:..sesama
ladyheart: samo ko?..kek mano?
kak long: nak bg pun bagi la sikt..ni satu lori tangki..ekekekek

tigasukumaut @ TSM said...

Diorang bwk taik lebih muatan la 2, tu pasl tebalik, kehkehkeh

apek poyo said...

3suku: agak eh laa..tamak kot..ekekeke