Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

18 April, 2011

Parti Siswi Seksi...untuk Siswa

Salam kembali...setelah lama berehat sebab melaka cuti..
best tul ..huhuhu
tp dalam seronok bercuti menyambut 'HARI MELAKA BANDARAYA BERSEJARAH'..
ada juga berita yg tak sedap nya..
Kerajaan Negeri Melaka bertungkus lumus menyediakan pelbagai anjuran yg berkaitan..
untuk menarik pelancong datang ke melaka..
tapi ada juga pihak yg menarik pelancong dlm pelbagai kaum dan bangsa dengan cara 
yang tidak bersesuaian..
Tengok sahaja lah tajuk N3 ni..
ni dah mcm kat jepun pulak
 bukan setakat pelancong luar je yg boleh berseronok..
malah pusat hiburan ini mempromosikan nama SISWI  atau KOLEJ untuk menarik ramai lagi pengunjung 
muda..
Penganjur ini  menyediakan 50 gadis seksi yg di pertontonkan kepada lelaki..
cukup jelas ini bahawa parti yg dianjurkan sengaja mahu  menarik pengunjung terutama membabitkan golongan pelajar..
makin rosak lah siswa siswi di MELAKA nih...huhu

nota kaki:/ camno den buleh tak tau plak eh?

10 comments:

Cik Yana said...

tuan belog nak pergi ke tempat-tempat camni? Ish! Ish! Ish!

Lots of Love,
Cik Yana

kak long said...

kolej yg tak der otak...!

apek poyo said...

cik yana; bkn nak pegi..tapi tak tau pulak sampai mcm ni..
kak long: bkn kolej kak long..pusat hiburan..ekekek

aiex sepet said...

ini sangat bodoh.

aisya sakaria said...

ni dekat melaka ke ni? haishh. ni kena balik melaka cepat nii kena selamatkan keadaan ni. kehkehkehh

nurul cHempaka said...

cewah! ang ta cm ne??gatai noh!hahaha!

Anitafasha said...

Xsangke ade bende macam ni kat Malaysia.. Ape nak jadilah sekarang..

apek poyo said...

aiex: %masuk poket..mmg laa..ekeke
aisya: haa..balik copek..den tunggu nih..kito selamatkan melako.
nurul: den pulak yg kono..huhuhu
anitafasha: bkn baru lg benda nih..cuma byk yg tutup mata je..

Rama2Ungu said...

bagus la tu..buat lagi mcm2 aktiviti tak berpekdah dan menggalakkan masalah sosial kat mesia ni..esok2 jgn pelik bila mesia ni kena tsunami ke, gempa bumi ke, gunung berapi ke ape ke..

Shahirah Zainol said...

setujuuuuu! apa kata letak gmba muslimah yee dak? lagi molek gitu, tonjolkan budaya islam kan lebih indah di pandang!