Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

27 November, 2010

depan mata..

lamo gak den tak edit entry baru sendiri...
masuk ni dah 3 hari den lepak kek up town..
biasolah..Up Town dah mulo ..maka hujung minggu terpaksa la lepak kat sini je...walaupun domam tak baik lg..apo kan dayo cr sesuap nasi ..ekekekek
tapi hari ni raso den lah paling awal sampai kek tempat lokasi..
padahal mmg tiap kali den yg sampai awal..ekekek..
nak jadi cerita hari ni..dah siap kemas apa yg patut,,den pun gerak la g sembahyang..memandangkan waktu magrib dah masuk...
jauh eh masjid tu dekat 300meter...jln kaki la denn..
org kato lebih bnk pahalo eh..
sampai ye tepi jln utama yang memisah kan masjid..prenggg...preeenngg...
wahhh..kerek mamat nih...celah2...dummmm!!!!!
Ambik ko....kono pun...singgah belakang produa kancil...
nasib den belum lintas..kalau tak,, den yg di langgar eh..
haaa..angkat la sendiri..tadi kerek...buka helmet ..tgk mamat india..lg la den buat tak tau..den lintas..terus masuk amik air smyg..
Allahuakbar!!!
balik sembahyang dalam keadaaan tenang..
ehhh!! dah isya plak...
maka den pun gerak kan kaki lagi sekali dengan jarak 300meter tu..
pahala tu...huhuhu
sampai tepi jln yg sama gak..bummmmmmmm!!!!!
opocot opah den!!!
sekali kelisa plak tibai belakang kenari...
tapi ok la..kedua2 pemandu masih bole bw kereta
pehh!!....belum den lintas lagi tu..
samo gak...den teruskan melintas tuk sembahyang isya..
takdo apo yg den buleh tolong..Hp pun tak bawa..jadi bawa niat je nak sembahyang...

Apek:/ betapa berkuasanya allah tu..nak sgt tgk dpn mata

6 comments:

farah da butterfly said...

bagos2 gi jalan kaki gi masjid.. hehehe..=)

kak long said...

selisih malaikat 44...!
panjang umo kau laie dik..!

apek poyo said...

bkn apo kak long..jarang ada xcden dopan mato nih..
sekali ni tuhan nak tunjuk..dengan niat kito nak poie sembahyang plak tu

+dieabella+ said...

bgsye dia..lelaki mithali nih..haha

#KOLEKSI INDAH# said...

mmg rezeki nk jd depan mata...niat yg baik..insyallah dijauhkan...:) bestnye rumah dekat masjid...

apek poyo said...

huhuhu...bkn rumah dkt masjid...
masa tgh niaga
suruhan tuhan jangan abaikan..ekekek