Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

10 November, 2010

kobau kena cucuk hidung...

ehhh...mcm best je bunyi..nak korban rayo haji lambat lagi..
haa..ni kerbau lain lain..
ni kerbau kalau dah cucuk hidung ..bila tarik dia ikut je..
pesal plak cite kobau nih...huhuhu
ntah la zaman skrg ni pun masih org percaya benda karut marut nih..dan still gunakan pada org lain..
padahal nak sodapkan hati sendiri je..sampai sanggup guna benda karut tu..PELIK
bayangkan lah kalau bos korang ikut segala kata staf  paling bawah pada korang..
apo raso eh..
mesti kojo pun terganggu kan..
ni yang polik nih...bila kita bantah ..kito plak yang kono balik
hari ni koba lain...tak sampai seminit dio koba lain plak...adoiyai...sah dah kono racun...huhuu..
tapi takpo..org yang buat tu sonang kek dunio je...mmg senang hati
tapi ingat la bilo nak mati sok...air selautan pun tak cukup...
nasib den kojo kek sini tak diganggu jugak..kalau tak ..bosa la dosa den plak..hahahhaa
ado niat gak ko?ekekkekek...cakap je

Apek kato:/ Umat akhir zaman..dengki sesama manusia..

1 comment:

tia said...

aiyok ?
citer pasal bos jugak?
haha!
sabau sabau! ngeeee~