Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

30 November, 2010

Adoiiiyaiiii....

badan dah lomah..muka dah cengkung...kang org ingat den ngisap dadah plak
ni lah akibat domam panas..dah dekat seminggu lebih dah
ingat tolan panadol je sihat la..ermmm
bertambah panas satu...bila dah overheat..mulut mula la pecah²..
amik ko..sampai sekarang blm bole mkn lagi..
bkn kata mkn..nak tolan air liur pun susah..
g opis je org kata den nih dah mcm kurus je..
alaaaa.den baru nak bina badan cam bro Ben...dah kono domam plak..
nampak gayo eh...lopeh ni kono mkn byk blk laa..
skrg selero ngah tinggi..kono plak bebudak blog ni asyik tunjuk gambar pasal makan jo..tak patut..tp apokan daya...soba jo lah
adoiyaiii...lapar nyaaa
sampai bubur pun den tak bole nak mkn lagi...
TOLONGGGG!!! bagi petua ubat mulut pecah ni..sakit ooooo
buleh kuar air mata jantan tau...ekekkeekk

5 comments:

kak long said...

poie boli bonjela doreh..!
sapu an....copek elok eh kang...!
kang dah ensem lak adik den ni....kehkehkeh..!

apek poyo said...

dah sapu dah..sekali meraung jap..tp lum yo elok

ifah said...

asek demam jer. get well soon.
minum 100 plus. skang musim denggi ooo

apek poyo said...

dah g ambil darah dah...ok je

Aisyah AR said...

moga cepat sembuh ya...
pasal mulut pecah tue, pergi farmasi. nnt dia akan bg ubat cecair titk kat tempat pecah tue. mmg kaw2 lah at first. tapi lepastu baik. betol!!! bukan apa, mulut pecah ni blh ilang selera makan tau...dah la demam....cian dia...huhu..jaga diri bebaik ok!! jgn lupa g klinik, wat check up. yoish!