Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

02 December, 2010

line tak clear...

pehhh..penat...
semalam ada friendly main futsal...dah di ketahui blm baik demam..
nak digagahkan juga sbb badan dah lemah sgt..lama sgt demam bdn jd lemau..mcm biskut.
bole la layan 1 jam pun jadi la..tu pun dah mcm ayam kena kejar ngan musang..huhuh
mencungap..biar kuar peluh cikit..janji sihat
member asyik tegur ..pesal muka lu cengkung nih..main pun mcm hampeh...
dah den koba domam lom kobah ..ekau ajak gak den main..sobab korang kwn yg den ado kek sini..den gagah kan jugak la dtg main...thanks bro....
takpo lah..janji habis gak 1 jam..
apo lg angkat kaki cabut...tak mau blk lambat..hik..hik
sambil jln balik...nak jadikan cerita..
kawasan futsal tu adalah kawasan kilang..jadi ramai la warga asing yg lepak kat sana..
kalau mlm²...nih..tepi jln tu penuh duk bersantai mcm duk tepi laut...wah...rileks gila
den pun sambil naik motor tu..preng..preng la sikit kat diorg...hahahha..melopat ngelak den nye motor...
haahahah puas hati den dpt kacau....sampai hujung kumpulan warga asing nih...ada sorg tgh menalipon...
Mat bangla :  hallo..hallo...(sambil cr line kat tepi jln)
Apek : oit...baiyaa...jgn jerit² la tepi jln...
Mat bangla : Apa la abg..sini talipon line tada..tak clear..ckp tada dgr...
Apek : aik punya canggih telepon pun tak clear gak?
korang tau la warga asing nih...HP tak kesian...den pun tak mampu beli......takpa la diorg rajin
Mat bangla : butul abg..banyak kali sudah sy ckp..tp tada dgr..
Apek : (sambil fikir)..owhhh..ptt la..lu duduk tepi jln...baiyya pegi sana tgh jln...kompom ada line..mmg clear punya..
Mat bangla : ya ka abg..?
Apek : betul...
dengan pantas dia g tgh jln...
Mat bangla : sambil jerit..abgggg!!!(angkat tgn tunjuk ibu jari )
Apek: ok....(sambil senyum kambing...padan muko kau bangla kono tipu)

Apek kato:/ jgn tipu org kalau tak btl...ekekekek

5 comments:

iqbalhakimi said...

boleh la ejas lawan futsal skali..hehe..kesian mat bangla uh..haha..

kak long said...

memang kau nak ngono an bangla tu kan...?
pssttt....!bilo laie yo tak?...heheheh...!

apek poyo said...

biaso la..kalau dah domam nih..kepalo den nih ponin sikit...ekekekek..
buleh iqbal...jgn jauh² dah laa

iqbalhakimi said...

hehe...iqbal ore ganu je...xjaoh dah kot ... =D

apek poyo said...

mak aihhh...den kek melako nih...jauh tuuuuuuuuu iqballl