Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

28 December, 2010

penembak laser kantoi..

dalam mggu ni asyik cito psl bola yo..
yo lah..pasal m'sia jarang monang dalam perlawan yang sudah²..
jadi..semangat monang baru²  ni membangkitkan lagi minat dan semangat penonton dan penyokong bola sepak m'sia..
bilo dah monang ni..mcm² isu timbul dari penyokong indonesia..
kata kalah sebab main bomoh la..main laser laaa..main- main la
ye la kan...sblm ni m'sia asyik kalah dan kena belasah..
dio tak pnh lak kiro maso m'sia kalah 5-1..apo tak kata indonesia sendiri main laser..main bomoh..
tgk laser kat leher tu
siap guna sotong lagi tu..ahhaha
tapi m'sia terang -terang bagi tahu yg m'sia minta bantuan untuk mng..
bkn peminat kot..
kalau minat pun mukin masa zaman allahyarham Mokhtar dahari..hahahahaa
jadi terpaksa minta bantuan ..takut penyokong indonesia merusuh...
tapi lain keje dia...wahahahah..jom tgk

amik ko !!! hahhahaha
Apek kata:/ alamak..kantoi den(tgk header)

11 comments:

ruby zaizi said...

ahahaaha bgus2 padan muka endon :P

iqbalhakimi said...

haha...mamat nie selalu dipersalahkan..

kak long said...

zassss,....!

yuyu aziz said...

hai apek..yuyu singgah rumah apek laks. ehehe.


taktau nak komen ape psal bola..just nak tinggal jejak kat sini. :)

Keep on writing yeah. :)

My Bloggie ! said...

haha same ngan header. cube bukak custom ultraman tu. same x ? :D

DanieL AdiE said...

hahaha...pic last mmg kelakar bro!

Latest Entry:
http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/contest-aku-dan-kacamata.html

zazaw said...

apek . bukan ko ker yg main laser laser tuu

|AiNa| said...

hahaha..otomen laser indon jom!!!!

apek poyo said...

kat header tu den tanpa costum..hahahaha...
polis jumpo baju jo..den dah lari...BW
ekekeek

ibuintan said...

apek malam ni kau jangan buek hal lak...simpan baju otromen kao tu..

apek poyo said...

wahaaha..ibu...den cuti jd otromen smlm...jd penyokong sopan santun