Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

14 December, 2010

tak habis lagi.....

macam biaso..pepagi den dengan aktiviti den
baca paper lah...
selak- selak masih ado lagi cerito buang bayi...haduyaii
berlaku kek dlm hospital plak tu...
iaitu hospital kelang...tapi alhamdulillah masih hidup
apo lah sifat korang nih...tak syg nyawa lansung....
tgk apo yg berlaku kek sibu...anak masih disisi ibu yg sudah mati 3 hari dalam keadaan tak bermaya...
ibunya telah mati akibat di bunuh..
tapi masih setia disisi menunggu..walaupun masih tidak mengerti...
nilai lah sendiri..jika mereka dibesarkan dengan baik
ini lah balasan nya pada kita...
doakan lah kebaikan kepada budak tu..amin

Apo pun...kita fikir la bersamo
den nak poie SUK nih..datin rosmah nak terimo pingat..
pingat apo...den pun tak tau..den blk kang den bg tau..
ok lah..

5 comments:

ShaLLeyShaLina said...

apala nasib budak tu nanti kan?kesian ...-_-

kak long said...

apo la doso omak eh sampai cam tu jadi eh..!

ibuintan said...

as salam,

tu sobab maleh baco suratkhaba tu, banyak bona ceto2 yang bersifat 'kehaiwanan'

apek poyo said...

nak buek camno...org surat kabar ni jam tak ghoti nak kaber cito² yang berunsur senseviti masyarakat skrg...
padahal..kat m'sia ramai bangso kito gak..
apo pandangan luar negara? buruk kan...

~ PIJA ~ said...

elok cokek jo kepalo omak eh tu...empo pulak den tibo2...