Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

22 December, 2010

rombongan cik kiah plg mahal...

bilo dongar rombongan cik kiah mesti teringat cerito drama kek tv kan...?
hehehhehe..cerita mengisahkan org kg yg menyertai rombongan yg di ketuai oleh cik kiah..
tapi itu cerita...rombongan pun tak mahal..
ni kisah BENAR...
PM, Rombonganya belanja RM8.72 juta ..
hah!!! tekojut cik kiah...hahahhaha
RM 8.72juta itu belanja lawatan ke luar negara yg bermula dari 3 April tahun lalu hingga 19 November tahun ini.
Menteri di Jabatan Perdana Menteri, Datuk Seri Mohamed Nazri Abdul Aziz berkata, sepanjang tempoh lebih 19 bulan atau 588 hari itu, Perdana Menteri dan rombongannya telah ke luar negara sebanyak 42 kali.

 korang pikir sendiri la kalau korang g melancong luar negara..
balik je.."eh mano duit den byk² dlm bank"?tambahan org pompuan..huhu..mahap yo!!!

Apek kata:/ kalau g jln je tak hbs duit kot..ekekekk..kalau shopping?hah?

12 comments:

kak long said...

peh tu...rogo barang pun mulo la naik..!

zazaw said...

HAHA
kot kau nanti nak buek rombongan
jgn mahal cm tu yooo

azie said...

mahal gila rombongan tu x daya den hehe.. kalu jln mana2 pun mesti berhabis juga duit tu.. hehe

Melor said...

salam perkenalan ya nama ku melor. nice blog

ibuintan said...

duit sapo lah yang habis sampai bejuta-juta tu??

apek poyo said...

semuo kono paham sendiri la,,bkn den ckp..hahaahha
duit tak hbs kalau g jln je kan?ekekekek

iZS said...

mak aih. byk gilos.

sayangsayangibu said...

rombongan kedagah nih.

ibuintan said...

pek.. jom jawab tag, ko jangan cenekel lak yo..

sayangsayangibu said...

ibu dah tag apek ko?kiro halallah yo, kita tag apek sesamo.. ;p

fATia said...

minum ptg di sini smbil membaca entry..
wowowo.. banyak tu, tp tugas demi negar. nak uat cmne..hehe..

yuk baca new entry sy: http://ipgmkdriprasekolah.blogspot.com/2010/12/dia-yang-dikenali-cikgu-shida.html

Shino said...

perhh...byknye la hbs duit dek rombongan 2...ades..klu bg kt eden lg bgs...leh wt hntrn kawen trmahal..ahaks...

ShinoXyuna