Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

09 December, 2010

hari yang sejuk....

ingat hari ni bole buat keje luar...
sekali sebelum masuk keje dah hujan lebat...cuaca bln ni mmg tak mengizin kan je..
dari pg sampai ptg suram...sejuk plak tu...kono plak duk dlm opis yg beraircon.
pehhhh!!!ngetapp gigi...
kalau uleh den nak lentok siap selimut lagi...
ado yang buleh tak sodar kalau tido nih...alih kek dapur pun tak ingat..ekekek
memang tak sodar diri...
apo pun hari ni sempat gak den poie ambil sampel air sungai kek merlimau ,,,
dah selesai baru lah hujan lebat...
alhamdulillah..
pengembaraan mengambil sampel air...ekekekek...ramai tul

13 comments:

deem said...

sambil ambik angin sepoi2...tu yg ramai tu ^_~

ibuintan said...

nak buek apo sempel air tu?

apek poyo said...

deem:sepoi la sgt...dah nak ribut tu..mendapat kang
Ibuintan: biaso lah...nak sodut buek air teh..wakakaak
tak lah..nak buek kolam ikan la ibu..sok nak suh ibu dtg bawa family g mancing

deem said...

yuhuu...anda di tag lagi.huahuahua....meh kita belajar pelan2 yo...;)

Cik Eja said...

cm best je kja apek 2..siap nek bot lg..:)

kak long said...

den ingat kau jorang an budak tu ateh dapo tadi...!

Ryn(^,^)Nas said...

terkujat tgk pic baby dalam bekas camgitu...hehehe

apek poyo said...

cik eja: best la sgt..nak naik bot dtg la melako nih..ekekke
kak long: huii...den ado hati gak kak long..gilo apo nak jorang budak..baik jorang maggi.
ryn: den pun terkezut...

DKosongLapan said...

Uishhh...
udah ghupe PATI nak datang Malaysia je....hehehe

+dieabella+ said...

merlimau ktne????

apek poyo said...

08: hahahha..kono lak melako dekat ngan indon...pandai ko
bella: kek sungai merlimau je bella

+dieabella+ said...

sg merlimau??kt melake ke?

apek poyo said...

iyo bella..