Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

14 December, 2010

ohhhh...ni first time den hadir

rupanya....
sambung cito koba den nak g SUK td...sobab eh..kono pakso dalam terpakso..
Bos cakap dio g meeting...alahh..alasan yg dah biaso den dongar...
tapi takpo..janji bukan mesyuarat...den plg bonci mesyuarat..hahahhahahaha(den tidor jo)
tak ponah den hadir bondo² mcm ni do..
sekali sampai sumo pakai baju melayu hitam...wah!!! apo hal eh ni..
 Tgk laa..sampai kamera man ppun pakai baju melayu hitam...
dah la den g opis pakai bj t-shirt berkolar je...nasib baik ado baju kot hitam den bawa..
hah selamat dah..
rupanya hari nih hari Yang Di Pertua Negeri Melaka yg ke-72..
jadi eh...Datin seri Rosmah terima pingat darjah kebesaran dari Yang Di Pertua..
 Ni maso Datin Sri Rosmah terima pingat..
Patut la..kono la ikut protokol..
hampehnye CC...bg la tau ..ni tetiba suh pergi hadir..dah nasib bodan...
yang bengang eh..tunggu punyo lah lamo...
bayangkan la den sampai kul 9pagi..majlis bermulo jam 10.30 pagi...hadoiii
bersapau tunggu..
lps tu majlis ni semata-mata nak bg pingat kat Datin je..pastu bersurai..waaaaaaaa
haa...berobut org nak salam Datin sri...
den sompek amik gambar ni jo lah...salam?
haram...ekekkek
ini lah kehidupan org ternamo..walaupun sekojap..tapi majlis kono la bosa²..
sobab eh den pun tak tau...
apo salah eh tipon jo...peh tu bg la pingat tu...huhuhuu


Apek kata: den ni org kg jo....Pilah

5 comments:

chokeLy said...

hehehe...
kesian nya. dtg semata2 nak tgk tu je?
xpe.. mana tau pas ni turn apek pulak kan.

apek poyo said...

huii..bertuah kalau den dapek..den belanjo semuo kengkawan blog...wahahhaahahahah
gelak jahat sikit

ibuintan said...

laa itu je.... hahahaha naseb kao la, takpo la dapek yo masuk setano

Yan said...

Salam Apek,

akak suka statement ni

" apo salah eh tipon jo...peh tu bg la pingat tu...huhuhuu ".

Hee..hee lawak...

iZS said...

smpat amek gmbr je?
salam?
Haram?
memang laa. kan bukan muhrim tuh. :D :p