Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

30 January, 2011

JUara Dalam kEbasahan...

salam sejahtera...salam sejuk...
nampak gayo eh ..dah 3 hari berturut- turut hujan turun tanpo henti..
nak mandi g kojo pun raso maleh..tapi jangan zaman bebudak dulu..
selagi tak kono sosah ngan omak..selagi tu lah dio main hujan...
ha..ni nak poie kojo pun kono naik keto plak...baru nak jimat minyak..ekekeke
hujan berturut skrg ni menyebab kan sekitar negeri johor banjir..
kebanyakkan aktiviti hampir tergendala ...
tapi tidak bagi proses mengundi di dun TENANG...walaupun dalam keadaan hujan tanpa henti..
proeses pengundian dijalankan seperti biasa..
Turut sama yg sanggup meredah banjir sedalam hingga paras lutut..
mereka laksanakan tanggungjawab mereka...
dengan kesungguhan dan ketabahan wakil BN untuk mermpertahankan kerusi DUN TENANG iatitu MOhd Azahar Ibrahim..
INi dia juara kita...


 Tetapi dalam kegembiraan bagi kemenangan di DUN TENANG...
masih ada juga yang menang dalam kesedihan...Di kampung Plentong Baru,, Johor Bahru
Siapa sangka hari bahagia pasangan pengantin baru, Raja Hairul Azliza Raja Rosli dan suami, Mohd. Arbain Tolha yang sepatutnya meriah dengan gelak tawa bertukar sebaliknya apabila banjir melanda kawasan rumah mereka.
Takpo..bersanding yang cancel..kawin tak cancel..ekkekekek

Apek:/ den tunggu pilihan raya kecil dun merlimau melaka...huhuhu

12 comments:

cikgu ainura said...

olo2.. ciannyer.. raja sehari tue.. tp xpe.. leh wat sejarah.. t cite ngan anak2 cucu2... hahaha

kak long said...

kawin?
bukan nikah ko?
hahahah!!!!

ibuintan said...

apek.. elok nikah musim ujan ni, copek dapek anak.... hahahaha

+dieabella+ said...

ari nih br nampak matahari...=)

mizzapple said...

ala. kesiannya.
kenduri dlm banjir. :)

si para para said...

bajir tak pe...nikah tetap jalan..hehe

FariehanIbrahim [LBC] said...

wahhh, besh lh kenduri dlm bnjir.
air bsuh tgn da jimat dh! xD

apek poyo said...

nikah dah kot..bersanding je dio melopeh..ekekek

eRza farEeha said...

kesian nye..time kwen bnjir....xpe3..sweet moment..hehe

acan ketot said...

cian pgntin tersbut..
hu3...

simply nana said...

harap sume pulih cepat seperti besa..amin.cian kt pengantin uh erk...tp tetap tersenyum bermakna..

apek poyo said...

wahhh..bergaya korang berfikir ek..ekekekk...apo pun dua dua cerita adalah juara..ekekkekek