Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

07 March, 2011

den sering di aniaya...

salam pg...
asyik dtg kojo yo..muko cam gaban...
hencem lg otromen..mungkin cicakman juga machoo..
den sampai opis hampir kono kad merah...ini hari terlajak sbb letih sangat ..
smlm jln jauh ...meeting punyo psl..duk dlm kereta lebih penat dari bawa kereta..
bilo blk dah jam 7ptg ..jalan plak jem..lagi sakit pinggang
sampai umah dah jam 8 lebih...adehhh..perut lak buat lagu nasyid..
den raso pelik bilo kontrak bolum sign tp kono hadir mesyuarat..
dah sah sah blm tentu sambung atau tak.. ni kan pulak nak memutuskan sesuatu dlm mesyuarat..
sedangkan org lain masih ado lg..lagi pelik bila mesyuarat tu bukan di bawah bidang den..
apo psl tak suruh anak buah dio sendiri.?
kenapa kena suruh den?..mesyuarat tu yg di pengerusi oleh YB..ketua pengarah...blaa..blaa..blaaa
kalau bkn bidang den..den nak jawab apo..?
ni semua bole memalukan agensi..den pun malu juga....kono marah..
bilo dah tak hadir dgn alasan tersediri,,baru nak terhegeh² marah den..sendiri jawab laa
..anak buah ko buat apa?..apa guna..?kepentingan diri ke?..
mentang² den duk opis nampak rileks..tp dlm hati tgh kusut psl penyambungan kontrak..heheheh
dengan sesuka hati nak menyakitkan hati den..
sah ado unsur jenayah sakit hati kat den nih..
takpo den tau sapo...bkn buleh nampak den senang..
mano² tempat kerja pun den rasa begitu..org kita tak buleh nampak sesama sendiri senang..
mesti ada unsur menjatuhkan...
dalam mencari rezeki..yang penting ikhlas..
den kalau dah bengang..den tak buat bodo je..yg den buat..ni lah....edit N3...
hahahaahaha..ado gak kojo..
yg sakit hati tu..poie la berubat...kalau merebak nanti susah..penyakit ni umpama barah...
BAHAYA woooooooooooooo..

10 comments:

Ezay Hadry said...

sabo jelah...
banyak dugaan tuh dalam kerja

AiEn said...

biasalah tu....politik banyak...dlm struktur organisasi....sabar jela...

anamizu said...

saborrr bebanyak ye..
meh kite bace doa utk kesabaran meh..
recent post : |doa utk kesabaran|

zazaw said...

sabar jer lah apek
lepak chill aa sambil main lelayangg
hehe !

diana said...

jalur putih kat background entry ni mengganggu pembacaan akak ni..
komen gitu boleh dak??
hehhe

kak long said...

soba soba...klu tesion na bwk poie berondam keklaut tu...heheheh!!!

ibuintan said...

ko tensen, ibu pun tensen ni....

jom kita bako... kita bako je

apek poyo said...

soba dah lobih soba dah ni..doa pun sudah...harap layang² terbang bersama msalah tak jugak..nak berendam dalam laut kasi buang segala bala dah den berenang dr bandar melako ke pantai kelebang..
den ingat nak lari pado melako la..nak pindah blk somban,,ekekekek

Surie said...

sabo abg angkat ku (hehe~)chill ok!

Ila said...

la,sian yer