Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

09 March, 2011

ok...!! n3 ni untuk sambungan smlm...
cuma nak kongsi lobih sikit lg..
cam biasa persiapan untuk karnival dah hampir siap..
tinggal lagi nak masuk peniaga jo..esok..
jadi pentas dan segala pameran pun dah selosai..
pentas dlm kawasan yg minima..ala kadar jo laa

itu pun dgn pelbagai permasalahan berlaku..yg mana susah sgt org negeri melaka ni nak beri kerjasama..
tapi takpo..mungkin lopeh ni...jangan harap la dpt keistimeewaan mcm ni..huhu
ok lah..smlm den janji nak tunjuk baby penyu kan..
haaa..cute tak?
haa..byk lg nih..pilih² kalau nak belaa..
itu lah antara pameran yg dah siap dan perlu dijaga bergilir..kalau curi.. denda RM 100k..
hahhaha..tu baru seekor..kalau byk mcm ni?..penjara la..hehheehe
ni ada lagi antara pameran yg menarik..rangka paus yg terdampar di perairan m'sia..
iaitu di nenasi ,,pahang..
rangka dinasor,,,ekekek
mulo² den ingatkan dinasor..bosa sgt...dah tanya baru tau..
apo pun..sesapo yg rajin hujung mggu ni..dtg la melawat..
den sambut korang kat salah satu kedai yg di sewa..
kodai herba...huhu
cari tau

8 comments:

diana said...

orang melaka minat konsert2 je..
jemput la artis sebas dua..
kompem dapat kerjasama..
hehheh..
jangan marah ye orang melaka..

zazaw said...

EHH
mitc eh ??

Ila said...

kat melako lah plak..kalau kat kl boleh gak pergi

apek poyo said...

diana: ketua menteri tak minat konseert..dio minat karaoke je..
zazaw: ye zaw...kat kota fesyen
ila: ikut jadual laa..huhu

atiEy_[azHa] said...

maaf ! tertarik dengan penyu yang cute tuuu . hehee

AiEn said...

cute penyu tu....baik beli dari korang curi...boleh dapat beribu ekor penyu...hahaha

Gadish Lollipop said...

awww. comel nya baby penyu tuu . comel mcm saya . hahaha . (statement mintak terajang)

Liz said...

aik mcm kenal logo moa tu...erkkkk