Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

09 May, 2011

aweks melayu tak selamat...

salam menerjah blog den..
kali ini den nak berkongsi sikit maklumat terkini..
yang mano ditujukan kpd aweks² melayu yg gedik²..yg lawa²..yg cantik²..yg gebu²..
haaa!! apo lagi?..yg manis²
hahaahha..anugerah tuhan yg tiada tolok bandingan..
yg mano nilai hantaran perkahwinannya yg tinggi ..yg mano buleh dpt kerabat diraja..
yg buleh dpt bakal suami yg kacak ..bkn mcm den..hehhehhe
terutama yg berada di bandaraya Kuala Lumpur..
berhati-hati lah ketika berjalan di kawasan yg sunyi dan berseorangan..
kerana aweks² ini mungkin antara salah seorang mangsa simbahan asid oleh suspek yg blm diketahui..
sebagai rujukan
bayangkan lah tanpa kesalahan aweks² ini dihukum sebegini rupa..
mcm mano maso depan diorg nanti..?
mcm mano nak bertemu khalayak ramai..?dah tontu nilai hantaran akan merudum jatuh..hehehe
dan mungkin yg dah ado boypren akan lari mencari kekasih lain
sampai bilo aweks² ni nak duk bersembunyi dlm rumah.
suspek yg melakukan kerja ini dengan menaiki motor dan menyimbah sebotol cecair yg di percayai asid..
mangsa utama mereka adalah wanita melayu..
ontah apo dendam mereka pada aweks melayu ni den pun tak tau..
jadi..bilo berseorangan tu..berhati-hati lah..
kalau boleh..berjalan lah dlm berkumpulan dan jgn berjalan dikwsn yg kurang org lalui..
mungkin kah ini penjenayahnya?ekekekekek

8 comments:

Golek-golek Belog said...

hish2..cian tol..

fyna said...

erk....bhy ade kt mne2 je..
;(

apek poyo said...

golek: kesian pd diri kita juga
fyna: tp kes ni dah meluas dalam media..
jaga² cik salmah..ekekeek

AiEn said...

ishk....bahaya2 kena berhati2 tak kira dimana anada berada...kihkih...

Aida Omar said...

eh cuak plak membacanye...
bahaya nie, suke suki je simbah asid nie.

RerameUngu said...

hmm..mcm2..smoga org yg bt dajal ni dpt la balasan setimpal pulak...langit tak selalunya cerah, dan sepandai2 tupai melpmpat jatuh gedebuk kat tanah jugak..tunggu dan lihat je la KARMA yg akan terjadi..

zulfa bakery said...

nice entry

apek poyo said...

aida: tu la psl..ingat pesta asid ke..hahah
rerama: polis masih buat siasatan
zulfa: terima kasih