Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

25 July, 2011

Sampai bilo agak eh?

Assalamualaikum..

Ontah sampai bilo agak eh den ni rajin Blogging nih..
den raso ado blog ni pun kerana asyik duk opis yo..tu ya rajin nak BW...
lopeh ni tah on9 lagi ko tak agak eh..ni dah masuk ramadhan..lopeh tu rayo..lopeh tu dah hujung taun..
wahhhh...kemano den lopeh nih?
maso dah suntuk..hanya tinggal 4 bulan je lagi
mungkin masih rajin duk dlm opis.?mungkin akan bertukar menjadi bumblebee?...huhuhu
uik..dah melampau la tu..huhuhu..
Mungkin juga lopeh ni den jadi imam masjid  ..takkan dah jadi imam mesjid nak BW lagi..hehehehe
dan mungkin lopeh ni den tak kenal lagi blogger yg sering berkunjung ke blog den..
kalau den berhenti jadi blogger sok..den nak jadi pereka pakaian dan ambil fatin liyana sbg model..
jadi org masih kenal den...huhhuuhu..tapi nak ke fatin liyana(org kg den) tu jadi model den?
takkpun den jadi pemborong SC cake Mr.Curly..dan diedar pada semua blogger yg menyukai nya..
itu pun kalau den buleh buat semuo tu..
camno nih?...
kalau tak,, Nampak gayo eh..berakhir lah karier den sbg blogger poyo hujung tahun nih?..
kembali dgn kehidupan asal yg buta IT..huhuhu
Apo pun tunggu jo lah hujung tahun nih..kalau ado...bersama la kita berblogging

13 comments:

nurAMALLINA said...

den pon maleh nak berblogging. huuu T__T

cik panadol said...

apo pasal lak ni pek? macam putuih harapan yo...relax la, tak payah emo2 doh...insya-Allah apek leh terus berblog lg...ramai org support ni...

raider150 said...

apek buat ler yg terbaik dari ladang tu aden sokong jer .....hidup apek blogger...

Semut Senyum said...

ada msa yg terluang tu, boleh la berblogging lagi... tak ado masalah kan apex...

cik_paan said...

ekau dah nak pencen jadi blogger ko?

alahai...

apek poyo said...

nur amalina: huhuhu

cik pana : bukan psl emo..den cuma tak tau yo sampai bilo dpt blogging nih..den ado blog ni pun sobab dlm opis..syy tau dek bos mampuih..huhu

raider : haaa.tgk..den tak ponah pun komen bro rider nih..ekekek..timo kasih

semut: huhuu..takut takdo maso yo nak menaip..

cik paan : kalau dah jarang sentuh komputer..den pencen yo lah..hehehehe

Green Apple said...

apo kono kau jang.. macam org meghajok yo...

MaMa AiNi said...

apek mcm merajuk je?...mama belum sempat jumpa apek lagi...he2x...jumpa kat sini je, kalau apek berhenti tak dptlah mama jenguk apek lagi...hu2x..

apek poyo said...

green : tak merajuk do..takut tak mampu yo...huhu

mama : takpo mama..nanti den nak sewa kat PD..hallo mama..huhuhu

stellaizz said...

apek relax arr..jom pie relax kat jusco mlm nie yo hik hik sambil pekena...ice lemon tea....jgn ar majok2 sampai x nak bloging lg
O_o

/( )\

II II

Siti Arfah said...

Juz wait n c je la en. :). Btw suke baca loghat nogori ni.^^

apek poyo said...

stella : yo lah

siti : haa..btl tu

Green Apple said...

SitiArfah : ekau baco-baco tapi paham ko... :D