Aku menulis bukan kerna nama,, kerna sifat kasih, sayang sesama insan...yang menyatakan..kasih sayangmu...kita sama...semuanya sama...apa yang ada hanyalah kehidupan......

jojak hari-hari

29 July, 2011

Ucapan kojap..

Assalamualaikum:0)

Haaaa...golak..golak jugak...riang...riang jugak..
ni dah nak masuk bulan poso..jgn lupo tunai kan ibadat ..
bayar zakat...dimana kita memperoleh rezeki..disitu tempat kito bayar..
byk beramal..bacalah al-quran..
jaga mata..pendengaran...percakapan dan juga fizikal dr segala keburukan..
poso..poso jugak...jgn lopeh sahur terlontang sampai matahari dah terpacak...
subuh tah kemano..
kurangkan lah tido tu..kalau berbuka tu usah la mengikut nafsu...walaupun setan dah kono ikat
tapi selera tak bole kontrol...huhuhu
bukan apo..nanti nak sembahyang tarawikh tak buleh nak rukuk..dan sujud...rugi..
Apo pun...sebelum den terlambat dan memandangkan melako cuti hari petama poso
den ucapkan selamat berpuasa dan beramal..
 
SALAM BULAN RAMADHAN

13 comments:

chuu muqhlis said...

selamat hari raya :D

Green Apple said...

apek dok Melako eaaa...untunglah dapek cuti hari mulo poso...

bulan poso memanglah setan dah kono ikek tapi masih x selamat sobab kito yg jadi setan lak... hehehe...

yuyu aziz said...

Salam Ramadhan. :))

Ungu Violet said...

wahh..apek bg ucapan... kagum2..hehhehh

selamat berposo apek..:)

cik_paan said...

salam ramadhan

poso jgn tinggal

ika said...

salam ramadhan jugak...:) apek pun keno poso jugo tau! jgn lupo...

Miz Novexx said...

selamat menyambut bulan Ramadan,

pssst!! Apek, den dah tak ghoti cakap nogori ni... heheh

Lizan said...

tak melomang ko ? selamat nyambut poso

shida'R said...

selamat menjalani ibadah puasa apek poyo hehe^^

MaMa AiNi said...

salam ramadhan dari mama buat apek !!..

apek poyo said...

Salam ramadhan semuo...

nurul cHempaka said...

selmat brpose:)

apek poyo said...

nurul: salam puasa juga